onsdag 27 augusti 2014

Änglavakt!

För exakt 1vecka sen så satt jag och tog en kvälls cigg i fönstret i lägenheten.

När jag skulle kliva upp fick jag blodtrycksfall och föll ut från 4våningen. Tur som var bromsade en markis fallet innan jag landade i en sten trapp. Jesper skrek så alla o huset vaknade medans han sprang ner till mig. Grannarna kom ut för att hjälpa mig där jag låg alldeles blodig. Jesper höll mig i sin famn och bad jag skulle överleva och att jag inte skulle hamna i koma.

Läkarna sa att jag hade änglavakt  för ett sånt fall brukar inte sluta bra.

Det kostade multum på sjukhuset och eftersom vi inte hade hiss där vi bodde så bokade älsklingen hotell rum åt oss då jag knappt kunde röra mig när jag fick åka hem från sjukan.

Jesper är världens bästa och dom som tycker nått annat borde tänka om. Han har tagit hand om mig som en prinsessa när jag haft sån värk att jag bara vela ge upp, hjälpt mig med allt jag inte klarat och kan säga er det har varit mkt.

Han har köpt hem frukt i massor och en kväll väckte han mig efter varit ut en sväng och visade sin nya tatuering bakom örat och det är det finaste någon någonsin gjort för mig, som om det inte räckte kom han även hem med en stor korg med rosor. Ordnat frukost på sängen flera gånger och bara skämt bort mig.

Värken jag haft är inte att leka med. Det här är det värsta jag någonsin varit med om och jag har aldrig haft så ont i hela mitt liv. Tur jag haft den bästa på min sida. Annars hade jag aldrig klarat det så bra.

Trots min kropp är paj så är jag världens lyckligaste tjej tack vare Jesper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar